Home » Support

Nederland Live support

Nederland Live hecht veel waarde aan tevreden klanten en zet zich er 100% voor in de kwaliteit van haar producten continue te verbeteren en te waarborgen. U als klant kunt daarbij helpen! Aarzel dan ook niet om vragen te stellen of ons te wijzen op punten die vatbaar zijn voor verbetering. We zullen uw altijd snel en vriendelijk te woord staan.


vragen?

Vragen?

U kunt met al uw vragen over onze dienstverlening bij ons terecht.
Voor een snelle afhandeling van het probleem, kunt u gebruik maken van uw eigen "ondersteuning systeem" op de beheer site of de vraag via deze website stellen.

Kijk voordat u bij ons de vraag neerlegt even of deze al niet eerder is beantwoordt in onze F.A.Q. (veel gestelde vragen). Tevens vindt u onder support een uitgebreide uitleg over de beheer pagina's.


suggesties

Suggesties/opmerkingen?

Heeft u suggesties/opmerkingen hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren? Wij zijn altijd benieuwd wat u als klant belangrijk vindt, laat het ons weten. We zullen uw suggesties/opmerkingen dan in behandeling nemen en indien mogelijk aan onze serviceverlening toevoegen.

Nederland Live heeft ook een Wiki waarop je als klant zelf informatie kunt toevoegen. Alle informatie op de wiki is voor iedereen te lezen, als je inhoud wilt aanpassen of nieuwe inhoud wilt toevoegen heb je een account nodig. Alle Nederland Live klanten hebben automatisch al een account (eigen e-mail adres + wachtwoord). Ga naar de wiki: wiki.nederlandlive.nl.


klachten?

Klachten?

Te allen tijde proberen wij ons werk zo goed mogelijk te doen. Maar waar mensen aan het werk zijn, kunnen fouten worden gemaakt. Stelregel is dat wij van fouten moeten leren. Wij horen het dan ook graag als u niet tevreden bent. We gaan dan samen met u proberen tot een goede oplossing te komen.


bericht achterlaten

Direct een bericht achterlaten?

Vul hieronder het formulier in, geef daarbij het onderwerp aan. Alle velden moeten ingevuld worden!